Mitt rådjur?

Jag tror att jag köpte mig ett rådjur? Kolla rådjursbenet! Hahaha, SPINKIE!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

hahah rolig bild ;D



SV: Jahaa. Jag åker själv kommunalt till Ekeby och går. Nemasproblemas tycker jag. Plus att det nästan alltid går att samåka med någon till busshållsplatsen, tågstationen eller enda hem :)



Och tävlingar kommer det allt bli. Blir en lokaltävling dressyr iår, och sen en massa programridningar, klubbdressyrtävlingar, pay and jumps och klubbtävlingar i hoppning. I Ungdomssektionen/aktivitetsgruppen där jag sitter som ordförande sitter vi och planerar in året just nu. vi hade tänkt oss lite "rock and ride" programridning samt ta dit föreläsare och duktiga tränare som håller clinics och helgkurser.



Hoppas skadan är läkt nu då så ni kan komma igång :) Vad är Ian för häst?

2011-01-20 @ 21:22:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: Det är alltid bra att skynda långsamt. Då håller hästen bättre :)



Okej. Är han startad i galopp eller?

2011-01-21 @ 10:45:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0