Klockan är över 00.00 (ny dag)

Mådde skit igår (förrgår) och idag (igår), både fysiskt och psykist. Virrigt.. men, men! Mycket träning på kort tid, från att inte ha tränat på ett halvår. Har gått ner 2-2.5 kilo på 1 vecka, kroppen är helt slut men samtidigt inte. Jag äter som jag ska och så, inge fel på det, jag har nog rätt bra ämnesomsättning och förbränning. Lite jobbigt ibland kanske, speciellt nu, nu när jag vill träna. Men hur som helst så blev det bara lättare gå och spring på löpbandet igår (förrgår) och idag (igår) tyckte Daniel att vi skulle vila. Rätt skönt att vila idag (igår) faktiskt, så jag köpte godis, chips och vitlökssalami som jag kunde äta för att bli glad. Jag är rätt bra på att tröstäta, haha. Och som alltid när jag är nere så vet jag att The Hills gör mig på bra humör och får mig att gå in i min egna lilla låtsasvärld! Har kollat på The Hills säsong 6, alla avsnitt så nu är jag på rätt bra humör igen faktiskt, för tillfället i alla fall. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0