Ibland har man tråkigt..

Tio första:
Första bästa kompis: Caroline
Första bil: Ingen.. men det ska självklart vara en svart Audi med tonade rutor. :)
Första kärlek: Hm..
Första husdjur: Marsvinet Millie
Första utomlandssemester: Spanien, USA, Danmark? Kommer inte ihåg.
Första jobb: Tyresö Slottskrog, när det var julbord..
Första köpta skiva: Smurfhits eller något sånt, hahaha
Första riktiga kärlek: Daniel kanske
Första piercing: Öronen om dom räknas, annars naveln.
Första konsert: Ingen

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Vin med sockerdricka
Senaste bilfärd: Nyss från stallet med Daniel
Senaste filmen du såg: Hm.. ?
Senaste ringda telefonsamtal: Mamma
Senaste bubbelbadet: Oj, oj.. long time ago..
Senaste spelade cd: Haha, år och dagar sedan så det kommer jag inte ihåg.
Senaste kyss: Idag
Senaste gången du grät: Kommer icke ihåg.. gråter ju typ aldrig.. kan inte gråta även fast jag vill.
Senaste måltiden: Donken hemma nyss..

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Bästa och bästa, typ..
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja! :P
Fastnat med blicken i någons urringning?: Haha, säkert.
Fått ditt hjärta krossat: Ja, några gånger, fast det är ju typ jag som överdriver med allt. :P Så det är jag själv som har åstadkommit det.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, det har så klart hänt.
Haft ett one night stand: Vill bara glömma..
Busringt till någon: Haha, liten och busig.

Sex saker du gjort idag:
1. Tog världens längsta sovmorgon, till 15.30.
2. Åt frukost
3. Åkte till stallet med Daniel
4. Borstat Ian
5. Varit ute och gått med Ian
6. Kollat på tv

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Sängen
2. FEST! (det är en sak för mig faktiskt.. :P hihi)
3. Mobilen även fast den dummar sig JÄMT!
4. Ipoden
5. Fasiken, jag tycker tydligen inte om fler saker.. :P Haha.

Tre val:
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Vinter, när det är snö.. INGEN SLASK!
Choklad eller chips? Choklad..

Två saker att göra innan du dör:
1. Leva livet!
2. Det var allt. :P


En sak du ångrar: Att jag ALLTID gör fel val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0