Tråkigt, tråkigt, tråkigt!

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Julmust igår.
Telefonsamtalet: Med en sur jävla Daniel.
SMS: Thomas.
Sång du lyssnade på: Mad World, igår innan jag gick och la mig.
Gången du grät: Haha, 2 veckor sedan när jag pratade med Thomas i telefon, Daniel va dum.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja, haha, det är ju min grej tydligen. :P
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet, men jag tror faktiskt att en har varit det.
Varit kär?: Jag är bra på att vara kär.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Haha, jag hade ju min depressionsperiod där i 9an.
Varit så trött att du somnat sittandes: Alltid på buss och tunnelbanan.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2: Marinblå
färg 3: Vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, underbara människor.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, såklart.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, som gjort det lite roligare i alla fall.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det har jag redan vetat om.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha, mycket prat om mig på senaste tiden. :P
Kysst en kompis: Daniel är min kompis också. :D

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla? Eh, hade msn för typ 5 år sedan.
Hur många barn vill du ha: 3, en kille och 2 tjejer.
Har du några husdjur: Husdjur och husdjur, jag har en häst.
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag gillar mitt namn.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Middag hemma på Södermalm.
Vilken tid vaknade du idag: Mamma väckte mig 14.30. :D
Vad gjorde du igår runt midnatt: Va sur och irriterad.
Någonting som du längtar till: Julen!
Senaste gången du träffade din pappa: Igår på fars dag spåklart.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Alla som känner mig vet väl..
Vad lyssnar du på just nu: Inget
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ingen aning
Vad gör dig irriterad just nu: Att Daniel säger dumma saker.. :@
Vad är ditt namn: Angelina
Singel/upptagen: Upptagen
Stjärntecken: Jungfru.
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Båtsmansskolan & Engelska skolan
Gymnasie: Fredrika bremer
Högskola: Karolinska & Södertörn
Hårfärg: Mörkbrunt
Långt eller kort: Långt, ganska i alla fall, vill ha längre.
Längd: 167-168.
Vad gillar du gällande dig själv: Jag är så ärlig och skrattar jättemycket.
Piercings: Naveln.
Tatueringar: Handleden. :)
Höger eller vänster: ..hänt? Höger.

DIN FÖRSTA:
Operation: Eh, operation & operation, skar bort ärr och sydde igen. :/
Piercing: Naveln piercade jag 3 gånger, kommer inte ihåg när första va..
Tatuering: Handleden när jag gick i 1an kanske.
Bästa vän: ?
Sporten du spelade: Jag spelade aldrig någon sport, jag gick på sporter.. Dans? Gymnastik? Ridning?
Husdjur: Marsvinet Millie
Vaccination du minns: ?
Konsert: Ingen..
Förälskelse: Haha, eh, vet ej.
Alkohol du drack: Cider & öl tror jag.

JUST NU:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Är du på väg att: Börja skrika!!!!!
Lyssnar du på: Mina tankar?
Väntar du på: Bättre tider, haha.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja.
Vill du gifta dig: Ja.
Karriär i åtanke: Hm..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Fina ögon, ÅH! Mysiga och mjuka läppar är hett.
Kramar eller pussar: Pussar samtidigt som kramar.
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Både och, fast kanske mest romantisk.
Snygg mage eller snygga armar: Oj, oj, båda såklart!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: Ganska hård utsida men ska vara lite "mjuk" inuti (Ninnas svar va perfekt).
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Haha, inget.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Oj, lite för många gånger.
Tappat glasögon eller linser: Ja, tappat linserna flera gånger.
Haft sex på första dejten: Har ju typ aldrig dejtat. :/
Krossat någons hjärta: Ja, hoppas. :P
Har du blivit arresterad: Nej.
Dissat någon: Ja, många.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Hm, ja, det har jag nog.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nja.
Mirakel: Nej, ÖDET!
Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek..
Himlen: Ingen aning..
Tomten: Tomten är bäst!
Att kyssas på första dejten: Haha ja, mysigt!
Änglar: Jag är ju en ängel!

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj!
Vad vet inte så många om dig?: Att jag har varit modell, när jag var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0