Min älskling :(

Ian blev skodd idag och hovslagaren verkade rädd för Ian så Ian blev ju osäker. Jag fick stå där i 2 timmar och lugna Ian. :/ Stackarn, han ska inte behöva få skräck för hovslagare. Det var i och för sig mysigt att stå där och pussa och viska till min lilla älskling. Han lyssnade riktigt bra på mig och blev jättelugn. :) Vi börjar få det där bandet eller speciella kontakten, känns det som i alla fall. Han kändes lite varm idag, tempen var lite högre än vanligt, men jag tror nog bara att det är från vaccinationerna han fick igår. Så idag fick han stå inne med nyskodda hovar som var riktigt varma och ganska ömma och en högre temp, stackarn var lite låg idag, men jag förstår honom efter dom här två dagarna. Jag gav honom i alla fall extra mycket hösilage så att han hade något att göra inne i boxen. Jag funderar på att möjligtvis sitta upp på honom imorgon, men han lär fortfarande vara öm i hovarna. För övrigt så är jag 2500 kr fattigare tack vare dom här två dagarna. :P Hihi, men min Ian är värd allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0