Paus i pluggandet.. nu blir det bussen till tentan!

NU
Har du på dig :
Slappa kläder & självklart Östermalmströjan (favoriten som håller på att trasas sönder)
Du mår :
Skit.. nervös, ledsen & ont i huvudet
Har du håret :
Uppsatt & så jävla otvättat, blir en skön dusch när jag kommer hem senare idag
Tänker du på :
Hästen Sally
Är i din närvaro :
Jag & spökena

DEN HÄR MÅNADEN
Har du gråtit :
Ja
Har du skrattat :
Inte lika ofta som jag brukar
Har du mått :
:/
Har du ljugit :
Nej
Har du slagit någon :
Nej
Har du handlat kläder :
Inte ett enda plagg, alla pengar lägger jag på hästutrustning just nu
Har du förlorat en vän :
Nej

VILL DU
Vara miljonär:
Men JA, LÄTT! Dagdrömde om det för någon dag sedan till och med.
Krama någon just nu :
Ja, Daniel såklart & en häst
Gråta :
JA!
Skratta :
Ja, kan inte någon få mig att skratta och vara glad
Vara med någon just nu :
Ja, Daniel kom hem och pussa på mig & så självklart skulle jag vilja ha en häst att åka till & pyssla om.
Ta bort något från ditt ansikte : 
Ja, den kritvita huden och alla supersnygga finnar.

VILKEN/VILKA

Hårfärg har du :
Brun
Ögonfärg har du :
Blå
Är din bästa vänner/vän:
Daniel är min absolut bästa vän (det blir ju lätt så), men Mickis är också min bästa vän & det kommer hon alltid att vara.

ANNAT
Din mobil är med överallt :
Ja
Du ringer mer än du smsar :
Ja
Du vill ha någon just nu :
Ja, en häst

SVARA
Brunett eller blondin :
Brunett så klart
Matte eller SO :
Hm..
Lata eller springa :
Springa
Skratta eller gråta :
GRÅTA! SKRIKA!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Älskar dig så mycket gumman!!

Finns alltid här för dig.

2010-02-19 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0