Ians vurpa.. & min! :D

Ian var en riktigt pigg herre idag! Vi gick halvvägs mot Kalvsvik och tillbaka, där vi möttes av några från stallet. Ian blev JÄTTERÄDD och gjorde världens skutt som resulterade i att han landade platt på högra sidan av kroppen i en STOR (tack och lov) snödriva, så fallet blev i alla fall mjuk. Fort som sjutton var han uppe på benen (tack och lov ..igen!). Såhär fin var han när en del av snön hade smält.



Och mamma Ange ska väl inte vara sämre.. NEJ, såklart inte. På vägen hem, precis innan mitt område måste man gå över en väg. Dom plogar vägen så att man måste gå över en GIGANTISK snödriva. Jag hade Daniel i telefonen, gick upp för snödrivan, lite svårt men kom i alla fall upp. Så kollar jag ner på andra sidan och ser att alla fotspår är borta, det är bara en helt slät BACKE ner. Jag försöker smidigt sätta ner foten på ett lämligt ställe och den bara glider. Helt plötsligt ligger jag där på backen och asgarvar, med Daniel i telefonen som sagt. HAHAHHA! Måste sett hur kul ut som helst, för det var nämligen två bilar som åkte förbi precis när jag försvann där bakom snön! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0