Tömkörde

Jag och Bini tömkörde Ian idag eftersom han har så himla mycket energi, går inte att gå med honom i 10 minuter utan att han stegrar, springer & skuttar runt. Vill inte att han ska tycka att livet är tråkigt och skadan verkar ju inte bli värre. :D Han var så duktig, gick runt och tuggade på bettet och försökte arbeta. Skuttade dock runt några gånger och även ett par stegringar. :) Min älskling.


När han inte vill bestämmer han sig för att protestera, springer iväg från mig och börjar stegra, så jag måste hålla upp tömmarna så att han inte fastnar med benen. :) Min buspojke! Haha.


Världens sötaste, snyggaste och finaste pojke!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sötis

2010-08-30 @ 22:17:12
Postat av: bini

LOVE

2010-09-18 @ 03:39:54
URL: http://bini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0