Kul med jul

Tio första:
Första bästa kompis: Caroline Isborn
Första bil: Daniels volvo? :P Haha, inte riktigt min men, nästan.
Första kärlek: Oj, hm, M?
Första husdjur: Millie, mitt lilla marsvin.
Första semester: Första var i mammas mage, kommer inte ihåg vilket land det var. Men när jag gick på egna ben var det Turkiet? 3 år?
Första jobb: Tyresö Slott, på cafét?
Första skiva: ?
Första riktiga kärlek: DANIEL!
Första piercing: Naveln.. andra: naveln.. tredje: naveln! Slå den ni!
Första konsert: Har aldrig varit på konsert.. jag brukar köra egna konserter här hemma för Daniel, dom är bättre!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vin med Helena för 2 veckor sedan, shit vad tiden går fort. :/
Sista bilfärd: Idag, i baksätet av en Golf, som vi INTE köpte.
Sista filmen du såg: Legally Blonde 2 igår.
Sista ringda telefonsamtal: Pappis!
Sista bubbelbadet: I Patrics pappas utomhusjacuzzi för 2 år sedan.
Sista spelade cd: Min egna, Angelinas Sexiga Superhits!
Sista kyss: Fick massor av babes för någon timme sedan när vi åkte hem från hans jobb.
Sista gången du grät: I fredags?
Sista måltiden: GODIS!

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: HAHA
Blivit kär vid första ögonkastet? När man var liten och inte visste något.
Fått ditt hjärta krossat: Ja, men krossat fler..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, haha.
Haft ett one night stand? Haha, hihi, hoho.
Busringt till nån? Flera gånger.

Sju saker du har på dig:
1. Tofflor
2. Lila velourbyxor
3. Trosor
4. Linne
5. BH
6. Guld
7. Tofs

Sex saker du gjort idag:
1. Sovit på bussen
2. Varit på studiebesök med klassen
3. Nästan hälsat på Kattis
4. Ätit Marabouchoklad.. och på köpet fått ta 3 laktostabletter! Men jag var ju så himla sugen, men nu är jag äcklad.
5. VUNNIT PÅ HÄSTAR
6. Pussat Danieboy

Fem favoritsaker just nu:

1. DANIEL
1. FAMILJEN (Mami, Pappis, Ninna, Bini, Spinkie och Piffie)
3. Hästar
4. Pengar
5. Snart jul

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Mamma & pappa
2. Daniel
3. Janina
4. Sabina

Tre val:
Svart eller vit?
 Svart, ALL BLACK!
Sommar eller vinter? Vinter och min älskade christmas!
Choklad eller chips? Kan inte äta Marabouchoklad längre, så inget..

Två saker att göra innan du dör:
1. Blir riktigt jävla rik, ihop med Daniel, hästar och bebisar.
2. Se hela världen.

En sak du ångrar:
1. Att jag aldrig gick och kollade upp laktosintolerans tidigare i mitt liv. DÖR!

Kommentarer
Postat av: Michs

Tror att jag råkade hamna på en av dina konserter en gång ; ) du är ju grym, tihi!!!

2009-09-03 @ 14:21:55
Postat av: Angelina

Haha, tack! :D Men mina konserter i bilen är dock bäst. :P

2009-09-03 @ 18:26:09
Postat av: Michis

Kanske kan få gå på en sån någon gång då ; )

Dyra biljetter kan jag tänka mig ; ) hehe

2009-09-03 @ 18:50:12
Postat av: Angelina

Ja, det är ju tyvärr ganska dyrt, jag är ju så himla eftertraktad och det finns liksom bara fyra sittplatser i en bil (den femte är upptagen och reserverad för mig). Men eftersom du är en så bra kompis kan du få en biljett helt gratis! :D

2009-09-04 @ 09:07:57
Postat av: Michis

Wow, första gången jag får gå på bilkonsert i så fall ; )

2009-09-05 @ 00:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0