Systrar

Detta är till Bini och Ninna! Jag såg nyss att du, Janina, hade gjort ett inlägg, så jag som storasyster måste ju vara minst lika bra!

Sitter här i soffan med min älskade Daniel. Vi kollar på TV som vanligt och har sötsugebegär, därför gjorde vi muffins, muffins med äpple, kanel och kardemumma. :) Dom var goda, fick i mig tre stycken på raken! Jag tänkte precis säga att ni kan få smaka våra muffins när ni kommer hem till oss på fredag, FEEEEEEEEEEEEEEEST! Men sen kom jag på att dom säkert kommer vara slut redan imorgon. SORRY småsystrar!



Älskar den här bilden, vi bildar typ ett hjärta ser det ut som. Kolla vad länge sedan det var, Daniel har inge hår på huvudet, eller det har han ju inte nu heller i och för sig! HAHA, nej, min lilla sötis, några strån har han ju kvar på huvudet i alla fall! :P Hans hår växer som ogräs och försvinner lika snabbt som våra muffins! Nej, nu ska jag sluta, jag SKOJA bara Daniel, eller du läser ju aldrig min HÄRLIGA, SAFTIGA blogg, så det gör inget! HAHA!



UPDATE:
Glömde nämna att våra muffins fick lagas i bullformar, vi hade nämligen inga muffinsformar!
Så jag kan ju inte säga muffins, dom heter BULLFIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0