Sleep

Klockan är snart två på natten och jag har inte ens hunnit med hälften av allt som stod på listan.
- Vaxa, raka, duscha - NEJ, jag gör det imorgon efter tentan istället!
- Föna håret, eventuellt platta också- NEJ, jag gör det imorgon efter tentan istället!
- Tvätta klart all tvätt - JA!
- Plocka undan allt onödigt - JA!
- Damma och dammsuga - JA!
- Städa badrummet - NEJ, Daniel gör det imorgon!
- Diska - JA!
- Lära mig låten City Sleeps - Not An Angel (eftersom jag, Alexander och alla andra roliga människor som vill haka på kommer skrika ut den låten minst 10 gånger imorgon! HAHAHA, så jävla roligt! Jag döööööööör, ahhahahaah! Och om det är någon som inte har fattat det än så är det FEST imorgon, Daniel fyller nämligen 21 år då.) - NEJ, men den lär väl sitta under kvällen imorgon ändå eftersom vi kommer lyssna på den tiotusen gånger!
- Plugga till Implantat och artificiella organ omtentan imorgon (STRESSAD) - JA, eller jag har precis börjat, tar lite imorgon innan tentan också! Håll tummarna för mig!

Hm, det gick ju sådär, hahaha! Men jag är så jävla pedantisk så det tar sin tid! Men det är nog värt det imorgon när alla kommer! :) För ett tag sedan kände jag mig inte trött alls, men då var jag ju uppe i varv. Nu däremot så håller ögonen på att gå i kors! :( Får väl svika mig själv som vanligt och hoppa i sängen. Men kommer jag upp tidigt imorgon för att kunna plugga innan jag ska till skolan? Vad tror ni? Jag gissar på att klockan kommer stängas av i sömnen och att jag vaknar upp så att jag precis hinner till bussen. Inte bra!

God natt på er! :) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0