Merry Christmas

Morgonen började med att jag och Daniel försov oss. Det gjorde i och för sig inget för mig eftersom jag inte börjar skolan förens sent idag. Vi har inte så mycket mat hemma, till skillnad mot vad vi brukar har, så det fick bli mannagrynsgröt med drottningsylt till frukost. Det var faktiskt ganska gott, länge sedan jag åt det. Det finns inget kul på TV som vanligt på morgonen, så jag satte på en julskiva, Merry Christmas heter den. :) Jag vet att jag är konstig, men julen är det bästa på hela året och tiden går så jäkla fort nu för tiden, så det är bäst att börja i god tid så att man verkligen hinner njuta! Jag har ju redan köpt chokladkalender till Daniel, Malin (Daniels lillasyster), Sabina och Janina. Det är så himla typiskt mig. Jag brukar köpa till mamma och pappa också, men dom öppnar aldrig luckorna och då blir jag bara ledsen, haha! Så i år får dom inga! Eftersom jag har julmusik på blir jag på bra humör, så disken gick snabbt, eller det kanske tog den tid det burkar ta att diska, men jag stod och drömde mig bort (juldrömmar) och därför kändes det som typ 2 minuter, inte 22 minuter som det egentligen tog! Jag ser på mina förskräckliga naglar, jag borde ta bort nagellacket, fixa naglenbanden och måla på nytt nagellack, men jag vet inte om jag hinner. Jag måste faktiskt duscha, det är prioritet ett just nu! Och juste, igår, jag måste ha fått en regäl sockerkick av alla muffins jag åt, shit vad roligt jag hade åt mitt inlägg, jag höll på att kissa på mig! Synd för er som inte har samma humor som mig! Haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0