Dagens planering

Mycket står på planeringen idag. Jag har precis skrivit ut lite material och så som jag ska ha för att plugga till tentan. :) Snart ska jag duscha och fixa till mig lite. Mina Ugg är impregnerade, fixade det igårkväll, så dom ska användas idag! Vet dock inte om det blir dom bruna eller dom svarta. Sen ska jag och Daniel åka till Farsta Centrum, måste fixa fjädrar till min påfågeloutfit på fredag och lördag. Kanske lite matchande smink också. Och en vattenfast diormaskara? Hm, kan verkligen inte bestämma mig! :( Vi får se. Daniel måste hitta kläder som han ska ha till sin Jason Voorhees mask på fredag och lördag. Mysigt att Daniel är ledig idag. :) Känns lite som helg, hihi. Vi har tvätt-tid mellan 16-19, ska försöka hinna med två maskiner, vet inte riktigt hur det blir för det är nämligen en kille som ska komma förbi med sin volvo som vi ska kolla på, vi behöver ju en bil! BIIIIIIIIIIIIL! Hoppas allt är bra med den bilen och att vi till slut hittar rätt! Orkar inte med en till bil med samma fel som alla andra. Fjärde gången gillt? Men det viktigaste av allt idag är PLUGG, PLUGG, PLUGG! Imorgon kl. 9 sitter jag nämligen och gör tentan. Det skulle verkligen vara skönt att klara den på en gång. :) Håll tummarna för mig då!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Håller tummarna gumman!

Gör det för mig också : ) Redovisning av uppsatsen imorgon och inlämning.

2009-10-29 @ 16:43:04
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/
Postat av: Mami

Jag håller tummarna för dig, det vet du min lilla älskling ;)

2009-10-30 @ 00:14:44
Postat av: Millan

Du hade verkligen lyckats med din fina utklädnad!

2009-11-02 @ 13:52:59
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0