Önskelista

Här kommer min önskelista, jag har en med bilder, men jag orkade tyvärr inte lägga in allt, skulle tagit så lång tid. Men jag skickar den med bilder till er (mamma, Bini & Ninna) så att ni kan öppna dokumentet via mailen. :) Jag lär ju lägga till lite saker senare, men det här kan ge er lite tips. ;)

Angelinas önskelista 2009! (HAHHAHAHAHA, jag skrev 2010 så kom Daniel och sa till mig, TUR! Annars hade jag ju fått vänta i ett helt år till. :( Hahaha!)

- Christian Dior, Dior Addict High Shine, nr 754 Flamenco red, Kicks/NK/Åhlens, ca. 200 kr
- Chanel läppstift, nr 64 (tror jag, som Binis, röd i alla fall), Kicks/Åhlens/NK, ca. 250 kr

- Navy Longchamp ,storlek M (korta handtag), NK/Åhlens, 649 kr
- DKNY plånbok, svart & guld (kanske någon som matchar min väska), NK/Åhlens

- Clinique Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam, Kicks/Åhlens, runt 200 kr
- Clinique Anti-Blemish Solutions Clarifying Lotion, Kicks/Åhlens, runt 200 kr
- Clinique Anti-Blemish Solutions Clearing Moisturizer, Kicks/Åhlens, runt 200 kr
- Dermalogica Special Cleansing Gel, Åhlens/NK/PUB, runt 300-400 kr

- Pyjamasbyxor (olika mönster), storlek S, Kappahl, 149-179 kr/st
- Pyjamasshorts (olikamönster), storlek S, Kappahl, 99 kr/st

- Smyckeskrin, svart & guld (samma modell som jag redan har), Albrekts guld, 399 eller 499 kr
- Guldsmycken (armband, halsband, ringar, örhängen, även hängsmycken utan halsbandet)

- Twilight Blu-ray film, ca. 199 kr
- Johan Falk filmerna, ca. 150-200 kr styck


Kommentarer
Postat av: elin

Hej Angelina! Hoppas allt är bra med dig, såg att clinique har ett erbjudande just nu, köp två varor och få gåvor för ett värde av ca. 900 kr :)Puss o kram Elin

2009-11-24 @ 21:21:34
URL: http://ettpuckosliv.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej gullet ; )

Har du sett någon Johan Falk film än?

Puss

2009-11-24 @ 21:27:45
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0