Såhär underhåller man sig så att man slipper plugga..

Dricker alkohol och underhåller mig själv.

DIG:
1. hur lång är du? - 167-168 cm
2. vad vill du bli när du bli stor? - RIK!
3. känns det viktigt för dig? - Va? Fattar inte frågan.
4. har du långt hår? - Nej, men jag odlar på huvudet.
5. vilken hårfärg har du? - Brun
6. sminkar du dig? - Ja, för det mesta.
7. har du haft sex senaste månaden? - Haha, vi är inte gifta än.
9. vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Leopardfärgade trosor och svart porrigt nattlinne. 

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? - Ja.
2. vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda på sina sätt.
3. hur många syskon har du? - 2 lillasystrar.
4. vad är det senaste du sa till din mamma? - Hejdå!
5. vilken mat lagade din pappa senast? - Typ pytt i panna för 5 år sedan eller något liknande, haha.
6. hur många ställen har du bott på? - 8 tror jag.
7. vem i din familj stör du dig mest på? - Stör mig inte på någon.
8. vilken familjemedlem är snällast? - Den som är på bäst humör.
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - För någon vecka sedan när Janina och hundarna var här och sov över.
10. hur gammal är din mamma? - 46 år.

KOMPISAR:
1. när var du senast med nån kompis? - I måndags.
2. vem sov du hos senast av dina kompisar? - Helena, haha.
3. har du kysst nån kompis? - Självklart, flera.
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja, haha, typiskt mig.
5. vem har du varit kompis med längst? - Mamma!
6. vem känner dig bäst? - Daniel skulle jag tro.
7. längsta tid du varit osams med en kompis? - Oj, blir det bråk om något stort är jag aldrig mer kompis med den personen, hänt massor mer gånger.
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Ja, man ska vara ärlig.
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej.

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - Porrigt nattlinne, sexy woman här faktiskt.
2. har du bytt om idag? - Nej, ska snart byta om till kläder för utgång!
3. favorittröja? - Engelbrekt!

4. sexigaste klädesplagget på andra könet? - Åh, finns så mycket som är sexigt på vissa, men kalsonger funkar väl på alla typ.
5. har du gett bort kläder nån gång? - Jag tror det.
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? - Massor med gånger.
7. har du handlat kläder genom internet? - Nej.
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej.
9. fulaste plagget andra könet kan ha? - Eh..
10. vad använder du för skor? - Ballerina, porrskor HAHA, m.m.

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - Ja, vågade i alla fall.
2. vågar du klä dig annorlunda? - Klär mig i det jag gillar och oftast inte som alla andra.
3. vågar du vara dig själv? - Ja, är alltid mig själv.
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - Ja, men känner mig så obekväm då.
5. vågar du pierca dej? - Ja, har ju redan gjort det 3 gånger.
6. vågar du dig på utmaningar? - Absolut.
7. vågar du ha sex på offentlig plats? - Haha, mycket roligare.

8. vågar du vara omogen? - Varje dag. :P
9. vågar du äta småkryp? - Äckligt.

DOM:
1. vet du vem FATO är? - ?
2. när tuggade du tuggummi senast? - Flera dagar sedan.
3. när var du på semester senast? - Oj,alldeles för länge sedan. :(
4. vilken färg är det på din tandborste? - Lila brukar jag oftast ha, vet inte nu.
5. är ditt hår tråkigt? - Men ja, så tråkigt.

6. vad har du för påslakan just nu? - Svartvit smårandiga.
7. när såg någon dig naken senast? - Idag.
8. hur ofta duschar du? - Varannan dag.
9. gillar du BUBBEL ROLLER? - ?
10. när ska du gå och lägga dig? - Oj, det blir imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0