Dagen

Jag och hjärtat är hemma nu. Tentan gick sådär, frågorna som kom var inte dom frågorna jag hade pluggat på, så vi får se hur det går. :) Jag åkte in till stan efter tentan och kollade runt lite. Jag hittade klänningen/fodralet på H&M, men dom svarta fanns inte i min storlek och dessutom var dom inte så snygga på mig. :( Jag hittade däremot svarta tygskor både till mig och mamma. :) Det är alltid bra att ha. Sen hittade jag sandaler med mockafransar för 129 kr. Jag älskar mockafransar. :D På Urban Outfitters hade dom varken det genomskinliga paraplyet eller solglasögonen. :( Får ta en tripp förbi där om en vecka igen. Men jag köpte ett skärp och en tröja i alla fall. Ni kan få se allt imorgon. Vid klockan sex slutade hjärtat på jobbet och då åkte vi ut till Haninge för att gå på hans lillasyster 10 års party. :) Haha, det var vi och kidsen. Jag hade riktigt roligt, fick folk att dansa tryckare osv. Dom var ju så himla söta. Nu ska jag kolla på film med babe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0