Inköpslista.. update

- Ögondroppar mot pollenallergi
Blev allergitabletter istället. :) Hoppas på att kunna använda dom som sömntabletter också, haha.

- Sminkborttagningsmedel (en bra sådan, den jag har nu suger)
Hittade en som jag hoppas funkar 10 gånger bättre än den jag har, men vi får se.

- Loreal mineralfoundation (en ljusare nyans än den jag har)
Jag höll på att få hjälp av Jessica (Kims kompis) att hitta en ljusare, hon var dock inte så bra på detta men jag och Kim lyckades till slut hitta en. Vi är så bra! Hoppas den blir bra på bara.

- Relax Riesling
SJÄLVKLART! 2 st blev det till och med, en är uppdrucken redan.

- Jordgubbar (?)
Blev inga sådana, köpte röda vindruvor, pepparsalami och vitlökssalami istället. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Majkie

Låter gott hjärtat : D

2009-04-24 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0