Gårdagen

Daniel var ledig igår, vilket resulterade i en tripp in till stan. :) Vädret var helt underbart! Och självklart behövde vi köpa oss en varsin glass. Jag tog en mjukglass i bägare (som vanligt) med viollaktrisströssel. Mumsfillibabba! Jag köpte mig två tunikor, ett par solbrillor och slitna jeansshorts. :) Daniel fick med sig två t-shirtar, en munktröja och ett par jeans. Vi var mycket nöjda och glada. På kvällen fick jag sitta och skriva en rapport (eller ja min del bara, vilket var om bakgrunden till virtuell obduktion). Ett jätteroligt och spännande ämne, så det var kul. För övrigt satt jag och dregglade när Daniel spelade Resident Evil 5. Han är så jävla bra alltså, helt sjuk. Man blir ju kär i honom på nytt när man ser honom spela det. Jag älskar att kolla på tv rutan när han spelar det spelet. Satt klistrar även när han spelade Resident Evil 4. :D Haha. Så det var gårdagen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0