Fullspäckat

Jag har suttit framför tv'n och kollat på Cribs Marathon. :) Man sitter och drömmer sig bort. Vill ha så mycket saker sen. Får se till att bli någorlunda rik. Haha. Men nu har jag skippat tv'n ett tag. Sitter istället här vid datorn och skriver ut massa frågor och svar för att kunna plugga till tentan som är på torsdag. Hm, vi får se hur det går. :) Hade tänk att kanske åka förbi mamma och pappa en snabbis, jag saknar dom så. :( Sen svänger jag förbi Sickla, tänkte gå in på Jysk och köpa lite tyger där.  Måste börja göra mönster snart så att jag kan börja sy allt jag har tänkt. Sen åker jag hem i firmabilen med Daniel. Dagen är med andra ord planerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0