Ridhjälmar

Jag har ju som sagt en Charles Owen Wellington Classic hjälm, men jag har hört och läs att den ska vara riktigt varm och obekväm att rida i på sommaren så jag har kikat lite efter en annan hjälm som jag ska ha under sommaren och förmodligen vid hoppning. Jag har fastnat för en begagnad GPA Speed Air hjälm som är lite annorlunda. Den är svart men på mittendelen där den ska vara grå har dom målat den med regnbågsfärgat glitter. Jag som inte brukar vara så mycket för bling och onödigt tjafs, men denna föll mig verkligen i smaken. Jag kan ju inte vara svart, marinblå och heltråkig hela tiden! :P



Charles Owen Wellington Classic


GPA Speed Air


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0