Höst

Dagens humör: Seg men glad
Dagens mående: Täppt i näsan, lock för öronen, ont i halsen, slemhosta, värk i huvudet och kroppen.
Dagens borde: Plugga
Dagens frisyr: Slappt uppsatt
Dagens klädsel: Velourbyxor och linne
Dagens planer: Plugga, lämna hundarna, kolla på film med Daniel, gå ut på en promenad (eller kanske två)
Dagens vill ha: DKNY computer bag i blått/brunt
Dagens längtan: Till våran första villa och bebis
Dagens fundering: Gravid? Nej, jag kan inte vara gravid, men tänk om! Nej, jag bara inbillar mig! Eller kanske inte.. Vill inte, men vill ändå. Nej, nu bestämmer jag att det INTE är så! BRA!
Dagens beroende: Promenader i det härliga höstvädret med löv på marken
Dagens tråkigaste: Att jag är sjuk
Dagens tidning: Ingen
Dagens bok: Ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0