God morgon

Jag vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont i hjärtat. Sedan ett och ett halvt år tillbaka har jag känt att hjärtat hoppar över ett slag eller att det går för fort mellan slagen. Ibland har det gjort lite ont, men inte som det gör idag. Jag kan inte ligga på vänster sida för då gör det mycket ondare och så strålar det upp i halsen/nacken. :( Ringde och fick svaret att jag borde åka till akuten, men jag känner inte för att sitta där i flera timmar under dagen och betala flera hundra. Sen kommer säkert svaret ändå bli: "Vi ser/hittar inget som är fel, åk hem". Det är säkert bara stress, men ändå lite obehagligt. Vi har hört så mycket i skolan om hur dåligt allt kan bli om man inte tar tag i sakerna på en gång, men det är säkert inge farligt. Nej, nu måste jag gå och fixa lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter lite som jag hade när jag hade panikångest gumman. Men det är ändå bra att kolla upp. Jag gjorde det. Var så rädd, hade ju så hela tiden och en del nätter var hemska. Så det är alltid bra att kolla för det kan lugna ner en lite.

2009-11-20 @ 19:28:38
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0