Angelina Indianlover

Ska vara i skolan tidigt imorgon, klockan 8! Inte vanligt, brukar börja tidigast 9. Men jag är ju ändå van eftersom jag har hästarna så tidigt. :) Bra för mig! Daniel ligger här i den andra soffa och sover, typiskt han. Jag ska försöka skriva lite till vårat seminarium imorgon. Efter skolan imorgon, alltså klockan 10, kommer jag åka in till stan och kolla runt lite, framförallt på H&M eftersom det är en del grejer jag vill ha därifrån. Hoppas dom har fått in lite nytt! Ska även kolla lite efter julklappar. :) Sen måste jag hem och plugga, har nämligen tenta på fredag, en tenta som jag aldrig har gjort tidigare (var sjuk under halva kursen och på det missade jag bussen så att jag inte hann till tentasalen). Helena tycker att jag är helt wierd som har indianer i sovrummet, så jag tänkte bara säga: JAG ÄLSKAR INDIANER! Dom är så attraktiva och spännande på något sätt, haha! :D Love! Och det gör ju inte saken värre att dom har hästar! Det är någonting med mig och fjädrar, nästa år måste jag ju sy mig en indiandräkt och vara indian på halloween, får komma dit på min häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0