Vitaminer, mineraler och fodertillskott!

Just nu när Ian inte går i hårdträning (eller ja, träning över huvud taget) då han bara skrittar får han bara lite fodertillskott. Olja för hans mage och tarmar, en kombination av E-vitamin och MSM för det ska tydligen tas upp som bäst då för hans celler, muskler, senor och leder (vill ju att skadan ska läka på bästa möjliga sätt), Enzion för hans dåliga hovar och Relax Me så att han ska bli lite lugnare. Relax Me kan jag verkligen rekommendera, jag ger bara en lite dos till Ian varje dag och han har blivit så mycket lugnare och harmonisk. Det innehåller inga dopningssubstanser så det funkar utmärkt om man har en tävlingshäst! Ian äter för övrigt Krafft Lusern mix med olja och Krafft Rehab.


Krafft Lusern mix med olja
20 kg
215 kr


Jag ger 2 L per dag, räcker i cirka 2-3 månader.


Krafft Rehab
25 kg
240 kr



Jag ger 1 L per dag, det räcker i cirka 1 månad.


Hippo Extra Olja
2,5 L
99 kr



Jag ger 1 dl per dag, räcker i cirka 25 dagar.


Eclipse Muskel-E
1,8 kg
269 kr



Jag ger 1 skopa per dag, räcker i cirka 82 dagar.


Claver MSM
1 kg
349 kr



Jag ger 1 skopa per dag, räcker i cirka 50 dagar.


Enzion
1,36 kg
499 kr


Jag ger 2 skopor per dag, men ska snart gå över till 1 skopa per dag, räcker cirka 30 dagar.


Horse First Relax Me
2 kg
990 kr

Jag ger en halv skopa per dag, räcker i cirka 3-4 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0