På jakt efter en hoppsadel

Jag och mamma besökte en hästbutik idag. Hittade 3 nya Stubben hoppsadlar för riktigt bra pris. Janina skulle dock aldrig rida med någon av dom hoppsadlarna då dom är bruna undertill. Haha. Men jag börjar faktiskt tycka att det är lite snyggt, vet inte hur och varför jag började tycka det, men nu är det så. :D Jag fick i alla fall tips om att ta ut en galje till Ian för att "mäta" hans rygg. Så nu har jag och Daniel fixat en mall som jag kan ha när jag ska köpa mig en hoppsadel. Men jag funderar & överväger nästan till att köpa en av Stubbensadlarna som jag hittade idag. Alla var jättefina, ENLIGT MIG, säkert inte enligt Janina. HAHA! :P Jag kommer ju faktiskt ha en fårskinnspadd under sadeln som är väldigt fluffig, så man ser inte så himla mycket av det bruna. Med ett sånt bra pris för en NY sadel måste jag nästan passa på. Jag får ta mig en riktig funderare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0