Bates

Igår var jag, Janina, mamma och Daniel och provade ut sadel! Janina var som sagt helt emot Stübben sadlarna, hon satte sig inte ens på dom. Haha! Jag hade tänkt mig en sadel för 5000-6000 kr (utförsäljningspriset, inte det ordinarie priset), men vi landade på en sadel för 9000 kr (kostar 16650 kr egentligen), hahaha, så typiskt oss. Men jag tror att Ian hade älskat den sadeln, det är nämligen luftkanaler i bossorna istället för stoppning, så att luften jämnas ut om man sitter konstigt och trycket på ryggen blir mildare. Man kan även byta ut koppjärnen SJÄLV! Helt perfekt att kunna göra sadeln större och mindre i bommen! Ian lär ju bli rätt mycket muskligare på riktigt kort tid och då kan jag ju inte gå och köpa ännu en ny sadel, haha. Det är denna sadel jag fastnade för, även mamma, Janina & Daniel. Alla är eniga!

En svart (inte brun) Bates Elevation Cair hoppsadel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0