:(

Känner mig riktigt stressad, ledsen, SÅRAD och ja, allt dåligt på en och samma gång. Alla naglar är avbitna, det gör ont. Måste ta till mina metoder! FAN!

Och snart är det nyår, minns den dagen för två år sedan. Jag, Bini, Ninna, Daniel, Patric och Kitty! Undra om det blir så i år igen. We'll see, we'll see!



Och så till slut har jag bestämt mig för att börja träna, det lär ju ta minst 10 år till innan jag får en häst (om det nu någonsin kommer hända) så vafan, jag kan liksom inte bara sitta och vänta och samtidigt gå upp i vikt. NEJ, GUD NEJ! Jag, Daniel, Mickis och Stoffe kommer ha kort på samma gym, så jag hoppas att detta blir något positivt och inte slöseri med pengar. För jag skulle kunna köpa en väska för 4000 kr, som jag nu kommer lägga ner på ett gymkort! Och alla vet väl att jag hellre skulle ta den där väskan och skippa maten så att jag slapp träna. Men i alla fall, håll tummarna för mig nu.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det kommer bli jätte bra gumman : )

Vi kör på nu som vi pratade om för några timmar sen..

Och träning gör ju att man mår bättre och blir mindre stressad.

<3

2009-12-17 @ 19:49:40
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Det kommer bli jätte bra gumman!



Träning gör en mindre stressad och så mår man bättre!!



Vi kör på nu som vi sa förut idag.



puss<3

2009-12-17 @ 19:53:19
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0