Träning nyss

Kom nyss hem från ett riktigt bra träningspass med Daniel. :D Ja, vi gillar att träna på natten när alla andra sover. :P Haha.

Jag sprang 4 kilometer (första 2 km i 10 km/h, andra 2 km i 10,5 km/h)! Fatta.. 4 km utan att dö utav ansträningsastman. Och jag som inte har tränat på ett halvår. Jag är så jäkla stolt över mig själv! Jag kunde ha sprungit mer, men jag vill trappa upp lite sakta så att jag inte blir så besviken på mig själv sen när jag inte orkar springa 4 km med min kassa andning. :)

Lyfte rätt tungt idag också, Daniel blev rätt imponerad, fast det har han i och för sig blivit alla dom här 4 gångerna vi har tränat nu sedan i onsdags när vi köpte gymkorten.

Åh, älskar att träna när man tycker att det är kul och framförallt när det går så bra! Vill ha en vältränad och frisk kropp till sommaren, det är mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0