Spännande

Jag fick mitt gymkort för 169 kr i månaden. Hon sa att vi skulle skriva in mig som student även fast jag inte har mecenatkortet! :D Snäll tjej. Men det skiljer ju ändå inte så mycket, Daniel får betala 199 kr i månaden. Så jag tjänar/sparar in 30 kr i månaden. NU KAN IAN FÅ MORÖTTER VARJE DAG! Haha. :D Både jag och Daniel gillade gymmet, väldigt mysigt och nya maskiner (vi trodde det skulle vara lite slitet). Men jag som hade bestämt mig för det här gymmet för att inte stöta på folk som man kände tidigare i livet.. där fick jag! Vem tror ni gymmade samtidigt som mig och Daniel? Jo, mitt ex.. JP, hahaha. Awkward, men det gick bra, han pratade lite med mig och var snäll som vanligt! :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt : )

Blev det always fitness eller vad det heter vid terminalen?

2011-01-13 @ 18:19:29
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0