Hovis

Sitter och äter frukost, hundarna (dom kom på besök igår och sov över) stirrar på mig hela tiden och fattar INTE varför vi är upp nu, dom säger att dom är jättetrötta fortfarande. :P Men det kan inte hjälpas, måste ju iväg till min bebis häst snart. Han ska skos och hovslagaren bad mig ha en annan häst inne i stallet samtidigt som Ian skos. Gärna en häst som han är bra kompis med.. men hm, han är inte så bra kompis med någon just nu känns det som och vem vill ha sin häst inne för att Ian ska skos? Det är en häst som skulle kunna vara inne, en häst som Ian inte känner. Den hästen har nämligen en tappsko som hovslagaren gärna får slå på, men hästen är bara 3 år och hoppar runt när man ska sko den så jag tror inte hovslagaren vill ställa upp på det. Jag får se hur jag gör, kollar mer när jag kommer till stallet. :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det löser sig nog :D

2011-01-11 @ 09:17:55
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0