Haha

Jag är så jäkla klumpig. Igår stod jag och väntade på att duschvattnet skulle bli varmt och då passade jag på att tvätta bort lite kladd från Bacardi Breezer vattenmelon från badrumsväggen, som jag råkade skätta ut för några veckor sen (och glömt att städa upp). Det gick bort rätt lätt vilket jag inte trodde att det skulle göra, så jag blev nöjd och skulle hänga trasan under elementet. Lutar mig framåt och böjer mig ner, men jag lyckades vara för nära toaletten så jag dunsar ner i toakanten och ramlar omkull åt sidan. Hamnade halvt liggandes mot Daniels ben HELT naken! HAHAHHAHAHA. Fy sjutton vad vi garvade! Jag är rätt underhållande faktiskt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0