Dressyr

Daniel ropar på mig, han vill att jag ska komma in till sovrummet och kolla på Eragon med honom, men jag tror jag ska gå in dit och läsa en bok istället, blir såklart en hästrelaterad bok, Dressyrskola! Jag köpte nyss 19 begagnade hästböcker för 500 kr (bland annat Dressyrskola), så jag gjorde världens kap! Nu måste jag bara ta mig tid att läsa alla.

Just Dressyrskola ska tydligen vara riktigt bra. Jag har läst till sida 19 och har redan fått en hel del tips! Du hittar den
här och den kostar endast 166 kr!


Kommentarer
Postat av: Majkie

Duktig du är som läser : ) Du kommer att lära dig massor tror jag : D

2011-01-10 @ 17:33:22
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0