Bra kväll

Jag och Daniel var med min kusin Alexander och hans flickvän Josephine igår. Dom hittade biljetter till musikalen Leva Livet så vi gick ut och åt på Texas Burger Co. på Stureplan och sen drog vi vidare till China teatern. Riktigt bra musikal med underbara låtar och riktigt mycket humor! Jag skulle verkligen rekommendera alla att se den.



Efteråt åkte vi alla hem till mig och Daniel. Vi lyssnade på musik, drack lite goda drinkar och spelade spel, Rita & Gissa. Jag och Jossan ägde killarna, med hjälp av en hel del fusk, hahahaha. Killarna märkte ingenting, förutom den sista bilden som Jossan ritade, det skulle föreställa en slips, såg mer ut som en snopp men jag fattade ju att ordet snopp inte finns med bland korten så jag gissade slips på 2 sekunder. Först då trodde killarna att vi fuskade, den enda gången vi INTE fuskade så är dom HELT säkra på att vi fuskade. HAHHAHA! Men Daniel slog rekordet i dumhet, jag satte en godis i halsen för att jag garvade åt honom så mycket. Det var killarnas tur att slå tärningen, Alex slog en siffra och dom flyttade fram sin spelare på spelplanen. Daniel sitter med block och penna och tar upp ett kort, men innan han hinner kolla på kortet ger han det till Alex och säger "JUSTE, jag kan ju inte kolla på kortet, jag ska ju rita!" HAHAHHAHAHA. Klart han måste kolla på kortet, han måste ju veta vad han ska rita.

Kommentarer
Postat av: Majkie

Mys!!!

2011-01-09 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0