:/

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Sisådär, alldeles för trött och helt förvirrad. :/
Smak: Smak på vad?
Kläder: Ugg, tighta jeans eller strumpbyxor, halsduk & mössa, mysiga jackor & västar. Och så ridkläder varje dag såklart!
Bakgrund: MUSIK! ADDICTED AGAIN! MAD WORLD!
Nagellack: Rött som passar med Chanelläppstiftet. :)
Tid: Den går för fort..
Omgivning: Musiken och jag!
Irritationsobjekt: Förstörda och stela relationer till människor.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
Ja.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Haha, nej..
Badat naken: Ja!
Varit med på tv: Ja, massor med gånger.. "Vi sätter in peeengarna på baaaaaaaaaaaaaanken!"
Kysst någon du inte känner: Ja, haha, det har ju hänt en hel del gånger.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Oj, känns som ingen platsar där just nu, jag får sluta vara så himla hemlig..
Du tycker om: Min älskade häst om man kan kalla honom för en person :P (när han inte är fööööööööööör vild & galen), få vänner & familjen.
Du inte gillar: Dom skiter jag i..

2 VAL
Kaffe eller te:
NK's olika tesmaker
Vår eller höst: Höst

1 ÖNSKAN

Att allt blir bra eller att jag hittar något annat bra om det mot förmodan inte skulle funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0