Idag

Imorgon smäller det.. fest hemma hos oss! :) Det blev storstädning igår, dock mest golv och tvätt. Så idag har jag planerat att diska (blev precis klar med det, fast jag måste diska en till omgång ikväll), tvätta sängkläder, damma och fixa i badrummet, det får bli ikväll. Ians sadel ska nämligen komma idag! :D Så jag tänkte att jag skulle upp till Lyckås och köpa mera Relax Me till honom, kanske kikar in i Eurostore också för att hitta fina ljus till imorgon, sedan bär det av till Söder för att hämta sadeln! Nu får jag bara hoppas på att den passar honom! Lite knepigt det där med sadlar. Juste, kom på att Ian måste vaccineras innan november. :/ Eh, kan man få ut en veterinär till stallet eller måste man åka någonstans? Om man ska åka måste jag ju ta ATG kliniken, men den är bara öppen på vardagar och Daniel har ju inte möjlighet att hjälpa mig då. :/ Och om jag nu skulle kunna åka till ATG kliniken med Daniels hjälp så borde jag ju göra ett ultraljud på hans ben samtidigt, eftersom jag ändå är där. Hm, det blev lite svårt  nu..


Mitt lilla matvrak!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du behöver inte åka, veterinären kommer till dig.

Jag kan ge dig nr. Vi brukar alltid vara flera som går ihop i stallet för att minska resekostnaden. Du skulle ju kunna skriva på tavlan och fråga om det är någon annan som också behöver det. Mona brukar säkert ta ut Marianne eller nått till sina hästar. Marianne arbetar i hela sthlm eller typ överallt :P haha hon är väldigt duktig. Puss

2010-10-25 @ 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0