AAAAAAAAAAAAAAAAH!

Ligger här i soffan och väntar på Daniel. Han ska följa med mig till stallet hade jag tänkt mig, han är väl inte överlycklig men han ställer upp. :) Ingen kan hjälpa mig med Ian, jag vill ju sitta upp nu i veckan och dom första gångerna måste någon hålla longerlinan så att han är fast om jag flyger av (vilket inte är helt osannolikt med tanke på min vilda lilla häst). Mamma vill hjälpa mig, men hon har fullt upp. Janina har så svårt att ta sig till och från stallet (även fast det egentligen bara är en 5 minuters bilväg till stallet från hennes internat). Och jag vet inte vad som har hänt med Bini. :/ Men men, orkar inte be om hjälp från henne längre. Daniels sa i alla fall att han kunde hjälpa mig innan han visste vad det innebar. Nu tror jag att han har ångrat sig, men vi får se. Jag får väl stå och pränta in i Ian att han måste vara riktigt snäll idag, annars har han ingen pappa kvar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ju så gärna hjälpa dig det vet du. När jag kommer hem från Italien kommer jag, det lovar jag. Nu skall vi tämja vildhästen, jag har ju som sagt erfarenhet från det även om det var väldigt länge sedan, men det finns där det vet jag ;)

Åhh, nu längtar jag ju hem innan jag ens hunnit åka :/

Var rädd om er / mamma

2010-10-27 @ 02:58:02
Postat av: Michaela

Så fin!!

2010-10-27 @ 13:46:44
Postat av: bini

Och jag vet inte vad som har hänt med Bini. :/ Men men, orkar inte be om hjälp från henne längre.



haha wtf?????

2010-10-27 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0