Smeknamn till hästen

Vi behöver hjälp! Allt börja ordna sig och falla på plats, så snart har jag nog min lilla häst här hos mig. :D men vi har lite problem, han heter Inchlaggan och har hela tiden kallats för det också. Vi vill ha ett lättare namn att uttala och försöker därför komma på smeknamn. Hjälp oss och säg vilka namn ni gillar eller tipsa om andra namn. :)


En liten bild så ni ser hur han ser ut och vad han skulle passa i för namn.

Algot
Amadeus
Caspar
Casper
Charlie
Hector
Helvin
Herman
Hugo
Ian
Isidor
Laban
Landor
Leo
Lillen
Lucifer
Nandor
Neo
Noak


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fint Amadeus var : )

caspar gilla jag också : )

det var flera fina : )

2010-07-30 @ 23:55:36
Postat av: Majkie

Är allt klart nu? Eller är det fortfarande början på aug nästa v som det bestäms? Puss

2010-07-30 @ 23:57:23
Postat av: Helena

Jag har ett nytt förslag, Agge!! Bästa ever!

2010-07-31 @ 18:29:56
Postat av: Angelina

HAHHAHAHA, Helena! Det lutar mot Ian nu i alla fall. :)

2010-08-01 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0