Vinter!

Red Ian i en timme idag på morgonen, mest skritt men travade lite! Man måste gå under motvägen för att komma till några ängar som man kan rida på. Tunneln under motorvägen är väldigt lång, smal och jättemörk, men Ian traskar på jättebra! :) Filmade lite för att kunna få känslan hemma när jag saknar honom! :P

"Skrittar i snön, ser ut att vara ganska jobbigt eftersom han gungar rejält med hela kroppen! :D Jag tar ner kameran några gånger för att korta upp tyglarna. När jag säger "Ian" kollar han alltid mot mig, min söta lilla prins! :) Vi går brevid motovägen och för att komma tillbaka mot stallet måste man gå i en lång och mörk tunnel under motorvägen. Efter tunneln travar vi en liten bit och jag rider lätt, därav väldigt skumpigt i kameran! :)"




Jag har verkligen världens finaste häst! Han är helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0