Härmar lillasyster Janina! :D

Under 2010..
Har du gråtit?
Ja, några få gånger..
Har du skrattat? OJ, varje dag! :D
Har du sovit i tält? Ja, när vi var iväg och fiskade!
Har du sovit under bar himmel? Nej.
Har du varit på Gröna Lund? Ja, en gång med Helena! Sjukt kul!
Har du varit på Liseberg? Nej.
Har du varit på Kneipbyn? Nej.
Har du varit utomlands? Ja, i Danmark, hahaha.
Har du varit i en annan stad? Självklart.
Har du bott hemma? Nej.
Har en vän dött? Nej.
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja.
Har du sökt tröst hos en vän? Hm, lite kanske.
Har du sovit över hos en vän? Ja, eller jag kommer inte ihåg.
Har du varit kär i en vän? Nej.
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Nej, men några underbara nya.
Har du pussat någon? Ja.
Har du varit tillsammans med någon? Ja!
Har du varit kär i någon? Självklart. :)
Har du sovit med någon av motsatt kön? Ja, varje dag nästan. :P

När har du som mest..
Gråtit under 2010?
Eh, hahah, nästan aldrig ju.
Skrattat under 2010? Every day! :D

Denna månad..
Har du varit kär?
Mer än någonsin!
Har du kysst någon? Ja.
Har du pussat någon? Ja.
Har du kramat någon? Ja, många.
Har du skrattat? Riktigt mycket!
Har du gråtit? Nej! :D
Har du varit glad? Självklart, varje dag faktiskt!
Har du varit ledsen? Ledsen och ledsen, tror inte det.

När..
Grät du senast?
Slutet av oktober?
Skrattade du senast? Igår, vaknade ju nyss.. :P 
Duschade du senast? Oj, jag borde ta en dusch idag. Hahhaa.
Lyssnade du på musik senast? Igår.
Hade du kul senast? Igår när jag shoppade! :D

Vem/vad/när/övrigt..
Kysstes du senast med?
Daniel
Kramade du senast? Daniel
Pratade du i telefon med senast? Mamma eller Janina.
Fick du sms av senast? Mickis
Hade du tråkigt senast? Har inte haft tråkigt på senaste tiden.
Kommer du ifrån? Eh what? Sängen nu?
Heter? Mitt namn? Angelina Nathalie Enqvist
Hur gammal är du? 22!
När fyller du år? 7 september.
Tycker du om någon just nu? Såklart, världens bästa och finaste pojkvän.
Jag samlar på? PENGAR! :P
Gröna eller röda äpplen? Beror på vilken sort av gröna och röda äpplen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, tar hand om mina egna problem själv.
Vilken tid gick du upp idag? Gick upp 11.30! Sovmorgon.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja, i min och Daniels säng.
Har du sovit ensam inatt? Nej, men i morse när Daniel gick till jobbet som jag själv.
Har du strumpor på dig nu? Nej.
Hur svarar du i telefon? När det är någon jag känner säger jag "Hallå" annars "Hej, det är Angelina". (precis som lillasyster, haha)
Vad ska du göra imorgon? Vet inte.
Var vill du bo när du blir stor? På landet med en stor tomt.
Vad vill du bli när du blir stor? Egenföretagare.
Är det okej att gråta? Såklart, fast jag brukar inte göra det.
Vilken årstid tycker du bäst om? Brukar älska vinter, när det är riktig vinter. Fast nu när jag har Ian så gillar man faktiskt sommaren väldigt mycket. :P
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa villa!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte viktigt, men mycket roligare.
Har du piercing? Ja, i naveln.
Har du tatuering? Ja, änglavingar på handleden.
Vill du gifta dig? Ja, självklart, när vi har pengar!
Vill du ha barn? Ja, en kille och två tjejer.
Solar du ofta? Nja, inte dirket, har mina perioder.
Är du bra på att laga mat? Jag är bra på att göra egna versioner!
Gillar du att dansa? Älskar att dansa, fast inte helt seriöst.
Hur vig är du? Har varit vigare..
Vilken är din favoritglass? Flera smaker av B&J!
Tror du på ett liv efter döden? Både ja och nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll.
Vilken ögonfärg har du? Blå!
Vilka hårfärger har du haft? Blond när jag var lite, sen blev det mörkare och mörkare. Nu är man brunett!
Är du beroende av något? Ja.
Senaste låten du hörde? Kommer inte ihåg.
Brukar du bädda sängen? Nja, inte så duktig hemmafru faktiskt.
Har du kysst någon under den senaste månaden? Ja, min älskade Daniel!
Vad var det senaste du sa? "Hej då älskling, kör försiktigt!"
Saknar du någon nu? Ja, min älskade lilla häst faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0