58

1. Hur gammal är du om fem år? 27.. jävlar.. måste bli med barn snart!
2. Vem var den sista du träffade?
Daniel
3. Hur lång är du? 167-168
4. Vilken var den senaste film du sett?
Kommer inte ihåg
5. Vem ringde du senast? Kim
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Oj, vet inte.. smsade inte idag, tror jag (dåligt minne)
7. Vad är dagens planer?
Hela dagen har redan gått..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, beror ju lite på situationen.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma?
I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 13.00
13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej
14. Vilken är din favoritplats?
Oj, vet inte.. vill ha ett fint hem på ett fint ställe som mitt favoritställe. :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Haha, dom som känner mig vet nog.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I mitt mysiga hem, med min underbara MAN och finaste barnen!
17. Vad skrämde dig som barn?
Inget faktiskt.
18. Vem fick dig att skratta senast?
Världens bästa häs Ian! :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha tydligen.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan är mysigast, så därför utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
6, men Daniel tar 4 av dom. :(
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett bara
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha jaaa
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor!
26. Är du social? Hm, med dom jag känner ja, men annars är jag lite blyg!
27. Vilken är din favoritglass? B&J's
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en villa på direkten
29. Tycker du om kinamat? Ja, fast thai är mycket bättre!
30. Tycker du om kaffe? Nja..
31. Vad dricker du till frukost? 2 drinkar och en shot? Eh..
32. Sover du på någon särskild sida? Brukar oftast sova på mage eller rygg med armarna äver huvudet, sällan på sidan.
33. Kan du spela poker? Ja, men jag gör det aldrig.
34. Tycker du om att mysa?
Såklart, älskar att mysa!
35. Är du en beroendemänniska? Beroendemänniska?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, faktiskt inte.
37. Vill du ha barn? 
Ja, självklart!
38. Kan du några andra språk än svenska?
 Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, med Daniel
40. Föredrar du havet eller en pool?
 Pool!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Ian just nu! Massor med pengar. :P
42. Äger du dyra smycken? Dyra och dyra, älskar ju guld, men har bara lite saker för några tusenlappar styck. Men jag har hela livet på mig att få ännu mer och ännu dyrare smycken av Daniel! :D
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Bini och Ninna tror jag. :P
46. Välj ett ärr på din kropp? Har många ärr, vild och klumpig människa!
47. Vad har du för ringsignal? Ingen, bara vibration.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
49. Flirtar du mycket?
Nej, jag är bara mig själv om det nu är så att vissa tycker att jag är flirtig.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Kommer inte ihåg, men i mitt badrum tror jag.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, kan jag väl, har ju varit med Daniel ett ANTAL gånger, men jag tror aldrig att jag kommer behöva byta oljan själv. :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har ju inte körtkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Lauren Conrads 2 första böcker
54. Läser du dagstidningen? Metro ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men vill gärna prenumerera på några hästtidningar. JULKLAPP? :P
56. Dansar du i bilen? Såklart, dansar (speciellt med händerna) och sjunger för fulla muggar!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
105,1 i bilen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En av julklapparna till Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0