!

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, men det finns väl alltid saker man kan ändra eller förbättra.
HUR RAGGAR DU: Jag står bara och ser söt ut, hihi.
VAD HETER DU: Angelina
KALLAS: Angelina (oftast), Ange, Angie & Ernst (av Helena).
VARFÖR: Därför!
VAD HAR DU GJORT IDAG: Försovit mig, varit i skolan, ätit mat, åkt buss, handlat, pussat Daniel.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Plugga, sola, träna, gå en promenad, köpa linser, diska & laga mat.
VAD VILL DU HELST HA NU: Ett liv & PENGAR!
VAR ÄR DU NU: Framför tv'n & datorn i soffan, i vardagsrummet.
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, det var ju ändå länge sedan man sågs.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Påskafton, när vi fick springa runt i lägenheten på Birger Jarlsgatan och leta efter påskägg.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta :)
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Ja, lite.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Daniel i morse? Kassörskor räknas ju inte.
VAD PRATADE NI OM: Vi pratade om hans jobb som han skulle göra idag, sen sa vi hej då.
VAD GÖR DU JUST NU: Sitter här och skriver.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Kan ju hända ibland, men det är ju bara att bjuda på sig själv. :P
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Klockan 8.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Hahahahah, en flaska rödtjut påverkar balanssinnet.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Red Hot Chilipeppers - Snow, sitter fortfarande kvar i hjärnan.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, Daniel, men det är ju hans säng också.
HAR DU GLASÖGON: Ja, i lådan, men använder nästan bara linser.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Sthlm
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej, haha.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Saker (SAKER, haha) som jag inte borde ta upp här.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Top Model.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Mickis, vem annars? HAHA, stod bara massa saker.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Det beror väl på vem det är, störd fråga.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hej! Kanske?
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Oj, det är det ont om.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU: Drömma och fantisera!
HAR DU DVD-SPELARE: Ja, en dvd i sovrummet, ps3'an i vardagsrummet och en dvd i bilen.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR: Att mina val egentligen är fel.
HAR DU GOTT BORDSSKICK: Ja, men numera gott soffskick (äter ju aldrig vid matbordet längre).
VAD ÄR ATTRAKTIVT: Panna, rumphaka (LOVE IT), musklig kropp (inte för mycket), ögon & läppar & snygga kläder (rätt stil).
VART GÖR DET ONDAST JUST NU: I ryggen, min otränade rygg. :(
KLIAR DET NÅGONSTANS: Ja, för dom som har könssjukdomar kanske?
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU: Lysande, skrikande och fula färger.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON: Ny HTC innan jul, med mamma och pappa. Första mobilen var läääääänge sedan.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG: Daniel.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU: Mentos lakrits/mint.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE: Kläder, kropp, panna, haka, ögon, längd, läppar.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD: Nej, men det finns hemma.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I: Haha, jag får väl mest bara för mig saker. :P
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR: Inte det här året i alla fall.
VAD KÖPTE DU SENAST: Sushi.
BRUKAR DU KOMMA I TID: Ja, om jag inte försover mig.
HUR KÄNNER DU DIG NU: Ensam.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart, svart, svart.
KAN DU LAGA MAT: Ja, men Daniel är bättre än mig.
VAD PLUGGAR DU: Medicinteknisk ekonom.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN: Ja, eller en blandning mellan aktiv och passiv. :/
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Ja, hahaha!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Självklart.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL: Beror på hur mycket jag har ätit under dagen.

Kommentarer
Postat av: bini bitch

haha gullig du är! rödtjut ange HAHA :D sötis

2010-04-12 @ 16:51:37
URL: http://operationivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0