Har man inget att göra får man väl förse sig med något!

Du är kär nu - Ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja, några gånger.. hoppsan!
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja, fast jag har inte så lätt för att gråta.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  Ja, hehe.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Haha, uppenbarligen.
Jag har smygit ut utan lov - Ja, det behövde man ju göra hos vissa kompisar som inte fick gå ut när man var yngre.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja, eller snarare inte berättat bara.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja, men flera hemligheter som bara få personer vet. Mycket roligare om någon vet. :P
Jag har fuskat i ett spel - Ja, jag är jättebra på att fuska i smyg.
Jag har struntat i ett prov - Ja!

Jag har druckit alkohol
- Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Ja
Jag kan inte svälja piller - Nu kan jag, det gick absolut inte när jag var liten, PINA!
Jag har tagit mediciner mot depression - Haha, kanske borde ha gjort det, hahhaa.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej, men man har väl vissa perioder som är sämre.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: Ja, en hel dag, fast inte ett helt dygn i sträck.
Jag har vaknat gråtande - Ja, faktiskt.
Jag har somnat gråtande - Ja, hahah, fast jag brukade få pressa fram tårarna när jag var yngre.

Jag hatar begravningar - Har bara gått på två, en grät jag inte på, den andra grät jag på för att Daniels lillasyster sjöng så fint, jag är konstig.
Jag har sett någon dö - Nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej.
Någon nära till mig har begått självmord - Nej.

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Nej, världens bästa lokalsinne och så levde man ju rövare överallt i Stockholm i yngre dagar.
Jag har sett en fallande stjärna - Ja, haha, flera med killar.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Självklart.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja, ibland måste man ju underhålla sig.
Har sparkat en kille mellan benen - Haha, ibland är jag lite för vild. (Inte i sängen alltså, hahaha, för er som tänkte på sånt.)
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej, men jag vill.
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej, då hade magen sprängts och så hade jag varit sängliggande i 3 månader framåt (LAKTOS).
Jag har medverkat i en teater - I skolan kanske.
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Ja.
Du har fångat en snöflinga med tungan - Ja.
Jag har suttit på ett tak på natten - Vet ej.
Jag har åkt taxi - Ja, GRATIS tre gånger under en kväll med "döva" Helena, hahaha!
Jag har ätit sushi - Love it.
Jag har åkt snowboard- Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0