Åh, vad roligt man kan ha!

Vilken svordom använder du mest? Fan! FAN!
Äger du en iPod? - Ja, typ 5 år gammal, om inte mer och rosa (INTE MIN FÄRG DIREKT) :/
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Inget just nu
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? - NEJ
Vilken serie var den senaste du såg? - The Hills (egentligen inte, men i huvudet)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Dra till USA, oj, köpa stod det, vet ej
Har någon någonsin kallat dig lat? - Mm
Tar du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna snabbare? - Nej, skulle behöva dock
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? - Har ingen
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?- Havre chokladdryck (jag är ju "LAKTOOOOOS")
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Jag själv typ, haha
Vad åt du till middag? - flingor, riktigt lyxigt, någon som vill bjuda på middag imorgon?
Använder du huvtröjor? - Östermalmströjan minst 3 gånger i veckan :P
Kan du vissla? - Nej, inte längre
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? - Spelar ingen roll om jag åker med en viss person
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Ja
Vilket riktnummer befinner du dig i? - LA i huvudet
Är du blyg inför det motsatta könet? - Ja och nej
Vilken film kan du alla replikerna till? - Audrinas repliker i The Hills
Äger du några band T-shirts? - Nej, men jag har en Sweden Rock tröja, för jag är coooool
Pratar du några andra språk? Ja, engelska och spanska med hjälp av min personliga tolk, guess who!
Har du gråtit offentligt? - Haha
Försöker du alltid lära dig nya saker? - Nej
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? - Ja en i pannan där det står SUUUCKEEER!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Självklart, man vill ju ha en gentleman, som DU!
Kan du kasta macka? - några studsar får jag väl till
Har du någonsin varit på Jamaica? - Nej, tyvärr
Vad har du med dig in på bion? - en sexy pojke
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - 7 helst
Hur många timmar sover du på en natt? - 7 oftast
Äter du frukost dagligen? - Om jag hinner..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Ja :(
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Haha man får göra vad man vill på högskolan
Vilken är din favoritfrukt? - Banan, päron, kiwi, ananas, mango, vindruvor........
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?- Nej, men jag borde!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 22
När fyller du år? - 7 september
Tror du på liv på andra planeter? - Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? - Men gissa!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? - Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Från en film där en liten flicka hette Angelina
Vad gör du när allt känns svårt? - Tänker på sexy eller något annat kul
Sover du på sida, mage eller rygg? - Snurrar runt
Vilken figur från en film påminner mest om dig själv? - Vet inte, vill någon hjälpa mig?
Har du någonsin köpt något från eBay? - Nej
Tycker du om att krama folk? - Ja, speciellt när man sover, eller hellre bli kramad kanske, åh, tänker :P
Skulle du säga att du är trendig? - Beror på hur man ser det
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - Nja, beror på vem det är
Tycker du att du är attraktiv? - Nej, ibland bara
Vad är du allergisk mot? - Laktosintolerant, pollen
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - Nja, känner mig mer äcklad, blä! Från och med idag blir det INGET kött, bara fisk och skaldjur!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? - Jonathan, Kevin? Haha, nej jag vet inte. Bini skulle i alla fall ha hetat Christian tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0