Unwritten

Ångrade allt jag sa igår, ångrade att jag ens öppnade munnen och sa allt om haaaaaaan.. Men idag.. Idag är jag JÄVLIGT glad att jag öppnade munnen och sa allt bra, vilket inte är bra för dig i och för sig. HAHAHA! SUUUUUUCKEEEEEEEEEEEEER! Så jävla snygg, döööööör! Här ska vi fan få till det, men ingen förstår. Bra det, annars skulle det gått dåligt. Hm.. I break tradition, sometimes my tries, are outside the lines. We've been conditioned to not make mistakes, but I can't live that way!

Reaching for something in the distance
So close you can almost taste it
Release your inhibitions
Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in
No one else, no one else
Can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten

Och hon.. om hon kan så kan jag, det måste fan hända något nu, nu, NUUUUU! Jag vet att jag skulle bli precis likadan. Varför skulle det inte gå? DET MÅSTE GÅ! Planera, planera, planera.. Måste komma på något jäkligt bra och hålla det.. länge! Är det fel på mig? Varför ser jag det annorlunda? Eller låtsas alla andra för min skull? NEJ! Jag har rätt, jag vet det. Jag ska inte lyssna på någon annan, jo en, hon! Studera och agera! Bra. Nu har jag lovat mig själv, jag kan inte svika mig själv en gång till. Tänk på vad du kan få, Angelina! Tänk! Fast jag låtsas ju redan, haha, eller INTE! Nja. Eller jo.. SEXY!


Why don't you come out?
I'm waiting on you, waiting on you
Come out!
I'm waiting on you, waiting on cause
The time is now, the time is now

Haha, synd för er som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0