LITEN MOT STOR!

När man trodde att vi var på topp, nej, då.. då måste man sjunka ner till botten igen! Jävla kul det här, nästan som på grönan! Jippie!

Dags att leta vidare eller? Vi (nej, inte han och jag, för vi klickade redan för 2,5 år sedan) klickar ju inte, finns INGET som kommer få oss att klicka. Men jag har accepterat läget, inte DOM dock. Vadå, är allt mitt fel nu eller? Verkar som om dom skyller allt på mig. SUCKERS! JÄVLA SUCKERS! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jag är så förbannad! Och dom som är vuxna, borde inte dom ta tag i det, nej, det är lilla jag på 21 år som måste gå till dom och börja prata om problemet. Vad ska det leda till? Jag kommer säga precis vad jag tycker och tänker och dom kommer hata mig ännu mer! Bra där, BRA, FÖRJÄVLA BRA! Congrats till mig!

Vad bra, precis vad jag behövde, mer problem, mer stress, mer press! Tackar, TACKAR SOM FAN! Hoppas det slår tillbaka när NI som minst anar det! HAHAHAHHAHA, skadeglad och det har jag rätt till just nu!

Det är julmusiken på PS3'an som håller mig pigg och glad nu även fast jag är sjuk och har dom mest KRÄVANDE problemen för tillfället, eller typ livet ut!

Kommentarer
Postat av: Michaela

<3 : (

2009-10-18 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0