Allt möjligt och inget alls

Sitter fortfarande i soffan och lyssnar på julmusik. Jag blir så himla lugn av det! Men huvudet dunkar och värker som bara den. Och man tänker ju att man kan ta igen allt och typ plugga till tentor när man ändå är hemma. Men det är en sak att sitta och plugga när man känner sig helt frisk och en annan när man bara blir irriterad och inte kan koncentrera sig, precis så är det när jag är sjuk. :( Inte kul! Fast jag ska ändå försöka mig på lite plugg, eller jag måste snarare. Har suttit här och funderat på potentiella kunder! Kommer inte på många, men min moster kunde inte komma nu på söndag, så hon sa att vi kunde ha en kväll hemma hos henne med hennes vänninor. :) Roligt! Då blir det den första "spontana" kvällen. Det är lite pirrigt, men jag vill ju så gärna. Och det värsta med mig är att jag har så dåligt självförtroende, jag tror inte på mig själv. Jag måste lära mig det! Saknar min familj, mamma, pappa, Ninna, Bini, Phoenix och Tiffany! :( Här är en bild på Tiffie när hon var liten, jag lekte med henne, kastade lite leksaker på mattan, då kom hon farande, studsade upp och råkade vrida runt i luften så att hon ramlade ner på mattan! HAHA! Lurvtuffsen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

billiga och snygga skor under 500:-

http://jeessica.webblogg.se

2009-10-20 @ 14:38:37
Postat av: Janne

Vad är lycka?

2009-10-20 @ 14:45:15
URL: http://jannessally.blogg.se/
Postat av: Michaela

Längtar till helgen hjärtat!

2009-10-21 @ 11:06:59
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0