Stan

Var inne i stan idag, provade bland annat klänningen och skorna. Skorna skavde på min knöl (den som sitter ovanför vristen) och så glappade dom när man gick. :( Klänningen var jävligt fin men riktigt dåligt sydd. Gick in i flera olika affärer och alla hade släppt (tråden har gått av/töjts ut) på samma ställen. Fanns inte en enda klänning som inte var sönder. Orkar inte lägga 400 kr på något som går sönder första gången man har på sig den. Janina, jag föreslår att du tar bort den klänningen från din önskelista. :P Hihi.

Bini, by the way, fick med mig en
glögg hem. :)


Kommentarer
Postat av: bini

sötis! btw, sorry att jag la på! låg och sov! <3

2009-11-20 @ 05:16:18
URL: http://operationivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0