Godis

Det här med godisstrejk är inte riktigt min grej, måste nog skylla på att det blivit så eftersom jag godisstrejkade i flera år när jag var liten! Jag skulle vara utan godis och sötsaker i en och en halv månad (det bestämde jag i mitten på oktober). Jag skulle alltså få börja äta godis igen lagom till den 1 december. Det började med att jag skulle sluta äta godis innan den helgen. På fredagen åkte jag till öb och hittade massor med godis. Då sa jag till Daniel att jag skulle få hela helgen på mig för att proppa i mig godis så att jag blev äcklad! Jag skulle sluta på måndagen veckan efter, men då kom Bini på besök och jag bestämde mig för att ta igen för söndagen (då jag inte hann äta godis). Ja, sen var jag igång med godisstrejkandet, i 3 dagar. På fredagen skulle vi till Daniels farmor som hade fyllt år, självklart blev man bjuden på massa gott och jag kunde inte motstå. Så.. så långvarig var den godisstrejken! Och vad tror ni att jag har gjort ända sedan den dagen? Jo, ätit godis varje (eller nästan) dag!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe, okej ;P

då måste verkligen smaken va som baken ;) hehe

2009-11-11 @ 18:34:20
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0