Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Angelina

Smeknamn: Ange & Angie

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Mad World

Beroende av: Kärlek & musik

Vad tror folk om dig?: Jag vet faktiskt inte

Stämmer det?: Har ju inte ens svarat på frågan

Vad får du oftast komplimanger för?: Min ögon ibland, eller? Minnet försvann

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är mig själv och säger säkert för mycket, fast det är väl bara dåligt
Hur imponerar man på dig?: Om det är en kille så: charmig, lång, snäll & pratglad

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du är så otroligt snygg babe!!! Du är det finaste som hänt mig! Du är mitt hjärta, min själ, min ängel. Jag älskar dig!"
Var bor du?: Handen

Trivs du där?: Ja

Äger du några converse: 2 par

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, vin & öl
Brukar du bli för full: Haha, inte med flit

Är du allergisk mot något: Nej

Hur svarar du i mobilen: "Hallå" om det är någon jag känner, annars "Hej, det är Angelina"

Antal timmar sömn inatt: 5-6?

Brukar du komma i tid: Det beror på vad det är till
När mår du bra: FEST

När blev du fotad senast: Oj, länge sedan

Hur känner du dig nu: Vet inte, inte på topp i alla fall

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om för fötter: Fint med vårdade & solbruna

Vad saknar du: Livet

Hade du en bra kväll igår: Ja?

Favorit dryck på morgonen: Coops juice (Mild fruktjuice)

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-01

Är du blyg?: Ja & nej

Sysslar du med någon idrott: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, inte riktigt
Har du spytt offentligt: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Prova allt jag kan & hinner

Är du nöjd med ditt liv: Nja

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: Tar lite sovmorgon, åker till skolan, åker hem

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag har aldrig brytt mig så mycket om kändisar
Vad längtar du till?: Helgen

Har du bra vänner?: Ja såklart

Vad använder du för shampoo?: Herbal

Hur gammal är du: 20

Tycker du om någon just nu: Ja, pirripirr

Gröna eller röda äppeln: Svenska

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 06.38

Vilken säng har du sovit i inatt?: Min & D's

Har du strumpor på dig nu: Nej, strumpbyxor

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Inombords, nyss

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet
Bär du glasögon eller linser: Ja, linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

Har du piercing: Ja

Vill du gifta dig: Självklart

Vill du ha barn: Självklart

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Ja
Är du flygrädd: Nej, det är skitkul vid start och landning

Hur vig är du: Spagat: JA, Splitt: D är vigare, Övrigt: Sådär

Är du musikalisk?: Nej, men jag älskar att sjunga riktigt högt

Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat vatten

Vilken är din favoritglass: Mjukglass

Tror du på ett liv efter döden: Ja!

Tycker du om sushi: Bästa

Vad äter du helst när du ser på film: Massa godis

Har du tandläkarskräck: Nej, men vissa är för hårdhänta

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte ofta
Senaste låt du hörde: Hinder - Lips of an angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0