Plugg, plugg & plugg

Idag har jag inget annat planerat än plugg. Imorgon gäller det, jag måste klara tentan. Men med tanke på hur dålig jag är på att ta tag i pluggandet vet jag faktiskt inte hur det kommer gå. Jag har suttit här i soffan en timme nu och gått igenom 4 frågor (A-frågor) och dom kan jag nu. Det gäller som vanligt att få rätt frågor på tentan. Jag ska sitta här ända fram till kl. 20 ikväll, för då ska jag iväg till torvalla och kolla på D's match. :) Några kortare pauser kommer jag behöva ta också. Även fast mina pauser inte alltid blir så korta. Jag undrar när jag ska få tillbaka gnistan igen. Det är jättejobbigt att plugga när man verkligen inte känner för det eller inte tycker att det är roligt. Jag har känt så länge nu, dags för en vändning? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0